|
||||||||||||||||||||||||||
Elektrospecialista.cz / Možnosti doručení | ||||||||||||||||||||||||||
Možnosti doručeníOsobní odběrPo obdržení Vaší objednávky Vás budeme informovat na e-mail uvedený v objednávce o možnosti vyzvednutí objednaného zboží. Pokud Vám e-mail s výzvou k vyzvednutí zboží nedorazí, objednávka ještě není připravena k odběru. Bez předchozí domluvy zůstává zboží zamluveno po dobu jednoho týdne od vytvoření objednávky. Pokud si zboží zákazník do této doby nevyzvedne, objednávka je automaticky stornována. Objednané zboží si můžete vyzvednout na našich pobočkách bez dalších poplatků. Doprava přepravní službouDopravu zásilek zajišťuje společnost ZDAR a.s.. Standardní doručení probíhá v pracovní dny mezi 8. - 15. hodinou v závislosti na dodací adrese na trase příslušného auta rozvážejícího zásilku. Místo dodání a předání zásilky je místo zadané příkazcem či odesílatelem v přepravním listu, v tomto smyslu se rozumí adresa příjemce. Ručně manipulovatelné zásilky se doručují za první dveře provozovny příjemce, nebo max. 15 m od hrany vozidla. Ostatní zásilky se doručují dle dispozic příjemce zásilky. Zásilku si tato osoba může rovněž vyzvednout v přepravní kanceláři zasílatele. Výnosy do pater přepravce nezajišťuje. Sazby dopravného dle celkové váhy zásilky:
Při převzetí zboží Vás prosíme o důkladnou kontrolu, zejména věnujte patřičnou pozornost vizuální kontrole poškození obalu nebo nekompletní či vykradené zásilce. V případě jakýchkoliv nejasností je třeba provést zápis s řidičem. Na pozdější reklamace nebere dopravce zřetel. Bližší informace k převzetí zásilky naleznete ZDE. Odvoz starého spotřebičePokud budete mít zájem o svoz starého spotřebiče, tak je nutné nás informovat nejlépe uvedením požadavku do poznámky při vytváření objednávky. Svoz je možný pouze ve stejném počtu kusů zakoupeného elektrozařízení podobného typu a použití. Mrazáky a chladničky je potřeba odmrazit. Z praček je potřeba vypustit zbytkovou vodu přes filtr. Starý spotřebič musí být připraven k odvozu u vchodových dveří. Komfortní doručeníNašim zákazníkům nabízíme také možnost komfortního doručení (výnos do patra) za příplatek Kč 300,-. V současné době můžeme tuto službu nabídnout bohužel pouze pro zásilky doručované v okolí sídla našich poboček (Moravské Budějovice, Třebíč, Znojmo a Žďár nad Sázavou). Pokud byste měli o tuto službu zájem, uveďte to prosím v poznámce Vaší objednávky. Doprava zdarma
Převzetí zásilkyZákazník je povinen překontrolovat zboží bezprostředně při jeho dodání. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky, toto platí také pro přebírání zboží na prodejnách!!! Povinností zákazníka je nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem nebo zboží nepřebírat z důvodu poškození. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu nebo dodacího listu BEZ VÝHRAD zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. |
||||||||||||||||||||||||||
|